familjen är bäst

fredagen började najs med tripp till ambasadeur, magenta och sen grodan. Men den slutade lite knas då jag somna på bussen hem. Blir väckt av att ngn säger "men du ska kanske av här" antar att ngn tjuvålinga och att han skämta med mig. Men i min tjocka sömn springer jag av bussen, och vaknar utanför och fattar att jag är vid bussgaraget i haninge. Går där och gråter, tror att jag kommer frysa ihjäl då det var 20 minus ute. Men jag tar mig till terminalen, tar första tåget och ringer mamma. Åker HEM sover i min gamla säng och vaknar upp till lunchen med mormor, morfar, fia och tilda <3

Nu har mamma å pappa vart här. Jag bjöd på middag, blir så sugen på att laga. Terapi för mig. Laga mat till major lazer, kung!

Pappa bytte lampa och rensa avloppet, jäkligt praktisk med middagar. Mamma bytte sängkläder och tog med sig lite tvätt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback