min joakim

vad gör man nu?
Jag har tänkt på alla fina minnen med dig, lyssnat på din röst, fantiserat om dina kramar och framförallt ditt leénde. Det där luriga smilet och du har satt ett ansikte på orden: he he he
Jag saknar dig så fruktansvärt och jag vet inte hur jag ska förstå att jag aldrig kommer få se dig på riktigt igen. Men jag vet att vi ses sen, när min stund är kommen kommer du stå där med din blå pw och säga heeej som bara du kan. Gå emot mig och ge mig en kram som ingen anna kan mäta sig med. Dina kramar är med än bara en kram. Det är kärlek.

jag kan inte förstå att det är min joakim alla skriver om. Kan inte förstå att alla skriver hjärtan och fina ord till mig? det har väl inte hänt något. Det är inte sant, det får inte vara sant. Jag hatar orättvisa och jag vet att du ville inte dö.
Du vet att jag älskar dig, och jag är glad att jag sagt det till dig. Du förknippas med hela min uppväxt och barndom, du är mer än bara min kusin. DU har gett mig så mycket, så många skratt och så många fina minnen. Vi behövde aldrig bestämma att vi skulle göra ngt för när vi träffades så var allt bara så kul ändå. Tror aldrig jag sett dig sur eller nere, bara trött.
Jag kommer alltid minnas dig som den mjuka fina Jocke som gav så mycket av sig själv. Det spelade ingen roll om du stod med hela ditt gangstergäng, när jag kom så fick jag alltid kramar och pussar och presenterade mig som "det här är min kusin".
Jag fick aldrig se din andra person, du nämde aldrig något om droger för mig, och pratade inte om det. När vi träffades var det alltid som förr.
Jag är så glad att vi åkte alla fyra på kusinträffen i somras. Vi var allihopa som vi alltid varit, som när vi var små. Lekte med töntsaker och sjöng till björn rosenström.

jag vill dra i ditt hår, eller känna på din snagg. Fråga vad i helvete tänkte du när du tatuera dig, och säga "sluta jocke innan det händer något" som jag alltid gjort..
Men jag är så glad att du varit en del av mitt liv, det kommer du fortsätta va. Ingen kan ta mina minnen ifrån mig, och de ska aldrig suddas ut.
Jag var stolt att gå på balen med dig, jag var stolt att va din kusin.

Jag älskar dig Joakim,
tills vi möts igen sitter jag och räknar dar. Du är speciell, för mig helt underbar <3

det gör så jävla ont!



hur ska man få ut all den sorg man besitter.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så himla tragiskt. Men jag vill att du ska veta att även när han va "sitt andra jag" så pratade han om dig och Fia. Det gick inte en enda gång som jag umgicks med han utan att han berättade nånting om dig eller Fia. Ni va hela hans värld.

Jag lider verkligen med er. <3

Postat av: Tamara

Älskar dig, du är världens bästa. Tänker på er så mycket!! <3

2010-12-20 @ 15:28:48
Postat av: els

man pratar, pratar, pratar, gråter, gråter, gråter och tänker en massa, hellre mer än mindre och håller framförallt inte tillbaka...

<3

2010-12-20 @ 21:49:03
Postat av: Lollo

Finns här för dig vännen<3

2010-12-22 @ 11:00:08
Postat av: Malin

ja förstår inte, de går inte att ta in!



<3

2010-12-22 @ 12:31:24
Postat av: Kajsa

Tänker massa på er. <3 massa kärlek

2010-12-30 @ 20:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback