sunny

Efter jobbet åkte jag till SKOLAN! egg.. Men Jan var inte där :( hur stor är chansen liksom? han är alltid där vafan!? Men jag lämnade tillbaka de där nedrans böckerna. Sen träffade jag bildläraren, så söt. Hon fråga på sen berättade jag om filippas 20-årspresent (att jag gav henne en målardag osv) och så blev hon så glad så hon blev tårögd! Att det var det roligaste en bildlärare kunde höra. Så nu har jag hennes e-mail så hon ville att jag skulle skicka foton på målningarna. SötAnnna.
Sen vidare -> globen å PINK-biljetterna yeah!
Och avslut med fika i Farsta med Filippa. Se så mycket man kan hinna med.

Imorgon är det onsdag, nästan torsdag, och då är det inte långt till frdedag, sen är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback