idag var första gången jag inte tyckte om mitt jobb. viktor, hur ska det här gå? Om ma och ma försvinner dör jag.

Praktikant från egg. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKOR??
Han luktar så illa att jag mår illa. Jag vill knappt äta. jag vill spy. Allt var fan skit i dag. äCKLIga snuckfankille. Sluta iaf med att rainer sa "du har väldigt stark kroppslukt, så om du ska komma i morgon så ska du duscha och tvätta kläderna". Älskar människor som kan vara ärliga. Jag är dålig på det.

Besiktningskillen "du kör som en biltjuv". Men jag klara mig igenom. Han hade en exakt lika dan.

Morfar ringde i gårkväll "Maria, du måste köra försiktigt i morgon, de varnar för frost och halka, du har väl dubbdäck?". sweet.


Kommentarer
Postat av: Emma

ja men gud, han vill vara som oss, the mohammedz, tyvärr så fick han nog bara lukten..



<3

2009-10-28 @ 20:32:31
Postat av: els

HAHAHAHAHAH! Rainer verkar rätt bra ändå :)

2009-10-29 @ 14:34:58
Postat av: murr

ja jag gillar honom ;) ärligare människa får man leta efter!

2009-10-29 @ 18:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback