dreaming with a broken heart

allt har inte gått som planerat.. Kontraktet gäller inte längre. Äkta och oäkta förening osv. De var inte informerade. Struul. Men den är inte släppt än så man vet aldrig vad som händer.

Känns som mycket har hänt sen sist jag skrev. Jag menar pralinkursen var kanon! Vilka jävla pajjas till chokladlärare vi haft, alltså Jan. Tänker bara på bilden på mimmis bord där hon stod å jobbar i skolan!

Jobbet tar på krafterna och efter min nio timmar är jag fan alltid trött. Och ändå kommer jag aldrig i säng.

Hälsat på hemma hos fimpen också! hihi sov där till och med, 9:e  våningen!

Också har jag tappat mitt minnekort ngn stans på solidaritet. KAKA är borta.. Och alla bilder. osv.

Fredagsnatt var en grym natt. Återförening a la tammi å murr på krogen. Jag kliver av bussen å tammi åker vidare.. HAHA freaks

I helgen är det ju chokladfestival också, Jenn vill följa med igen :) (sen har hon namnsdag idag också)

Sen idag gjorde jag så jävla snygga dammsugare, tror ingen sett snyggare.

Sen har jag gjort smörgåstårta också, hemma, Lillasyster fyller ju hela 1777777 år! imorgon

Lite upphackat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback