skönt att jag inte bryr mig

Oh nu känns det som mycket är på gång. Jag gillar min mood just nu. Gjorde en lakritskola på jobbet idag samt gjöt formar (stavas det gjöt? känns helt fel, djöt? göt?) den vart iaf grym. Vilket team, im happy.
Efter jobbet skrev jag på kontraktet! Nu blir det att bo i andrahand i några månader, sen om jag vill köper jag den. Ooohhhiiiihihih känns cpbra. Senast 1:a dec som sagt. Men om bruden drar tidigare är det bara att flytta in.

I helgen ska cheferna dra ut alla oss pausarbetare på äventyr! Kl 14 ska vi samlas på jobbet sen drar det iväg, vart vet vi inte men vi kommer hem på söndag, yeah baby, kommer nog bli skitkul :)

Igår bara impuls-drog jag å Madde och spela badminton. Fan vad kul det är, synd att det är svindyrt.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag ska också flytta snaaart :D ska hyra syrrans lägenhet i trånkan för hon ska flytta ihop med killen. Hihi!

2009-10-20 @ 22:35:50
Postat av: murr

Fan vad najs att det blir av! Askul ju, hoppas det blir kul på nya jobbet också ;D

2009-10-22 @ 16:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback