skiiva

Okej studentskivan. MÅSTE säga att den var huur bra som helst <3 middagen var klockren med dess "klass-utmärkelser". Jag som blev klassens biff, Filippa klassens hungrigaste, Tess klassens barbie, Emma klassens bitch och Mimmi klassens pratkvarn. Så jävla klockrent.
Tråkigt när Fia var tvungen att gå, men grädden på MOSET (eller pricken på V:t) så dyker, HELT OVÄNTAT min Underbara vänner: Jennis och Tamara samt Oliver upp! Gissa om jag blev glad!? :D:D underbara är ni <3
Sen fortsätter kvällen med kusin och allihopa och det blev så jävla bra allting. Skitglad fortfarande.

Finns dock liite skandal bakom den här skivan. Fast nu är det ju skiitkul. Klassen har TVÅ nya par. Herregud..

Sen idag har det varit klassdag på hellasgården. Också skiitkul. Skitsnack, femkamp, skagen och kubb :D







Har skittaskigt med bilder, vems kamera hade kjell under femkampen? Dom bilderna vill jag ha

Kommentarer
Postat av: Therese

Så fort jag har tid ska jag lgga upp ALLA bilder jag har på min kamera, och det är många. Hahha

Postat av: T

<3

2009-05-11 @ 09:28:31
URL: http://tpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback