puss på fia å matilda

HA HA.
Vilken jävla fylla jag SMACK right in tha face fick igår.
Satt å mös vid magelungen med filippsen å mimmsan. Drack tre (!) öl. Sen åkte vi hem till mimmi, drack ett (!) glas vin. Och sen, ja då var jag full. Redigt full. Försökte spy på toan på trångsunds värdshus, men inget hände. Jag mådde bara illa. Sen nu börjar det roliga. Jag hoppar på tåget med fia och matilda. Spyr i en buske i VH, fi håller mitt hår (bra gumman, lite till), high-five:ar med lötisarna med spyfingrar, somnar på fia, travlar oss hem, jag (!) lagar korv och makaroner, vatten överallt, fia plockar upp mina makaroner som fallit och bäddar åt mig hos henne och matilda.
Så jävla söta.

Så kan de gå om man går upp fem och inte ätit ngt på typ hela dan, där ser man.

Kommentarer
Postat av: els

haha busigt! :D

2009-05-03 @ 14:26:49
Postat av: murr

ja lite bus är alltis kul ;)

2009-05-03 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback