igår/dag

Kvällen/natten/morgonen var fan helt tokigt!
Först mys med grill å kubb hos Kajs C med Jenn, Oliver å  Elin och några. Sen på det bubbelbad och häng, ringde gotlandfolk, sov, blev ritad, jag å jenn roade oss, gick hem till mig TVÅ timmar, askul, solen kom, bajs rosa nagellack, keramikgrodan, brevkompisen, brevlådan. OCH när vi var hemma vid fem käka vi frulle med mammsen å pappsen och somna vid sex. Underbart, JENN JENN MIN VÄN

Känslan att vara vaken hela natten (förutom halvtimman jag somna) och vara ute och se hela gryningen, fåglarna, dimman är så jäkla harmonisk, underbart, vackert.






Kommentarer
Postat av: JENN

Murremurr! den bästa Murran ;) Det var faktiskt helt underbart roligt <3 det e bara dig det kan bli sådär kul med när det egentligen är så förj'vligt ;p

2009-05-25 @ 16:29:18
Postat av: murr

Kan inte säga något annat än DETSAMMA! <3<3

2009-05-25 @ 23:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback