dags att baka, kaka!

Första gången på huuur länge sen som helst som jag inte sov på relgionslektionen! Känns så jävla bra.

Måste säga att jag har nya favoritfilmer. SÅ JÄVLA BRA. Fan vad jag garva, mer ska det bli.

Sen löpträna jag när jag kom hem, så jävla bra igen. Tokigt vad jag sprang och min kondition? Den finns där under allt fett.

Och sen i morgon, nynäs skiva. Också så javla bra igen. Allt känns verkligen som det rullar och jag är glad.


Del 1


Del 2



BLOOPERS (lägger upp den igen för den är BÄST)
 

Kommentarer
Postat av: Therese

HAhaha, du kan verkligen inte hålla dig för garv när du ser våran bloopsers film :D haha

Den är så himla grym, eller jag skäms lite för min dans i slutet + sång :P hahahah

Postat av: Tamara

HAHAHHHAhahahahAHHHAHHAH, jag kissar på mig! Fan vad klockrent :D Iiiiiiiiiiiiiiiiiiih! Nu kommer jag sova gott som fan!

2009-05-06 @ 01:14:06
URL: http://tpg.blogg.se/
Postat av: Tamara

HAhahhaha, jag skrattar IGEN!!

2009-05-07 @ 13:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback