uschfybläbajskissrumpaaaa

Min träningsplan verkar ju gå käpprätt åt skogen. Jag har bitit ihop idag för att inte halta omkring i skolan. Och för en gångs skull var det inte kul att köra bil, jag får liksom inte upp benet riktigt när jag måste trycka på bromsen. Jävliigt irriterande.
Tröstar mig med choklad.

Och vilken jävla fråga på lektionen i dag då?
-Vadå finns det judar? Jag trodde alla var döda.
Ibland finns det några som kläcker ut sig smarta meningar med jämna mellanrum.
Sen är jag så jävla sne på Jan och hans lottbeslut. Jag hatar att "förlora" i såna där sammanhang. Och lottning, nä då kan jag fan va utan. För jag kan argumentera mot båda de brudarna att jag skulle åka istället för dem. Jag ville verkligen åka på studieresan...

Nä fan, hoppas inte slingningen går fel nu också.
Men det är iaf praktik i morgon, något positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback