japp, tur jag har, varje dag

Utvecklingssamtal, lika tråkiga som vanligt "du är duktig Maria och det vet du". Aldrig någon som klagar och säger att jag är en cp-unge som trotsar och sover bort lektionerna. Är ni rädda för mig?
Efter blev det iaf en tripp till gamlastan med Emma, mycket trevligt. Vi som försöker hålla i våra pengar, herre min.
Käka smarrig buffé, såg en kvinna med tokmycke mat. Sen en kinesflicka som käka glass med majs och kidneybönor.

Fick även en duv-skit i min scarf, så jag stod och skrek och höll på att börja lipa i en skoafför för jag hade bajs på hela handen sam HALSEN. Så jävla skabbigt.

Varit på kalasfiak hos Pälsis, mätt å belåten om man säger så. MysLollo har suttit och masserat mina händer hela kvällen.

Ska se på sex med Katrin zyto sen läsa religon :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback