det är väl inge synd om mig...

Två dagar på jobbet har gått, vilket har varit lugnt. Snälla T har förberett allt så himla bra, jag vet knappt vad jag ska hitta på å göra? Gjörde iaf satansjävla dammsugare och myrstackar i dag, pinsamt.
Igår efter somnade jag å fia på travbanan plus bad, idag blev det Billy å Andreas, ska dit i morgon igen å ro å fiska å sova i solen, typ som idag. Jag älskar vattnet, det blir en helt annan känlsa från att åka hem å lägga sig. Plus att jag gillar dom.

Det funkar bra ändå, det här med sommar och stå inne i ett jävla bageri. Hatar bara de där jävla radiopratarna som bara snackar om allas semester hit å dit. Men det går ju faktiskt hitta på ngt efter jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback