snart gotlaaand

Helgen var det utgång med arbetskolegorna. Kul var det, haft en del å prata om de här dagarna, micke som stack, vinet, bågen, dynan å framförallt spyan som jag trodde var en smält ost typ.

Igår tappade jag min första tårta. Någon gång måste vara den första. I dag fick jag göra dammsugare IGEN, vem fan köper skiten? Några tjejer fota mig när jag gjorde dem, så jävla poppis. Framställde även några "viktoria"-bakelser som sålde slut. Vem köper en bakelse bara för att hon fyller år? Jaja whatever svennar.

Igår kom panta-mera reklamen på radion. Såklart får han till det igen "PANTA DIN MORSA!" 
Fattar fan inte hur han kan va 30 år äldre, vi har samma jävla sjuka cp-snusk humor, bäääst. Han är biktpappan, han får veta typ allt.

Nästa vecka går han på semester i 4 jävla veckor, jag kommer hinna dö OCH ruttna innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback