skrvia av. brunöga

Tycker allt rullar på bra. Trots att det blev typ 10 h igår så är det inte särskilt jobbigt, vi är ju två.
Så orolig som jag va innan hur jag skulle klara av allt, men det fungerar. Jobbigare blir det att jag måste förbereda bröllopstårtor massa innan när de ska ha mousse. Blir å köra en till den här veckan. Glaserade chocottan, jag klarar massor. Och jag säljer morotskaka! Glädje när de är sålda. De som var så "svårsålda", men det beror ju på hur man gör det.

I helgen ska vi ut en massa från jobbet. Verkar bli ett gäng. Ska bli sjukt spännande och jag är så taggad. Föra hos Frida och sen käka på friday´s och sen utgång. Ojoj. Och vilket erbjudande..
Skönt att känna samhöright med alla som jobbar där, förut när det bara var lördagar, blev det ju inte så. Just nu (bytts hela tiden) så är det ett riktigt härlgit gäng i butiken.
Och viktor ska också med! 

Bio igår (baksmällan) med fia, matilda, andreas å billy. Mys.

Förrgår telefonsamtal, jag visste det. Jag är fan bra på att hålla mig. Du var förvånad att jag inte rignt, men jag förstod att du skulle göra det förr eller senare. Där satt den. Och vad mycket bättre det känns nu också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback