partyhelg

En hejdundrans bra lördagskväll på göta källare, nattbuss å vegabar samt en kanon-feta-dag på grönan! insane är INSANE! Jävlar, mit huve snurrar som faan och Emma gjorde allt med sina hysteriska skrik, och dramatiska "jävla fitta!". Hur bra som helst.
Ätit massa skit, bra ställe att va en bakisdag egentligen. Korv, nachos, glass, godis och thaimat samt typ tre liter cola.
SEN VANN JAG OCKSÅ! jag som aldrig vinner ;D 2 kg mjölkchoklad KATCHIIIING
Kul att vi blev ett helt gäng tillslut och insane äger, upp och ner, sen rakt ner i havet. yey

I morgon blir det vingåker, ska kolla in massproduktion av kakor, Kakbagarn i vingåker med pappas. Sen blir det väl lite outlet på det hoppas jag.

Och nu jävla börjar jag bli fetingtaggad inför gotland så det finns inte.
Trots att jag ser massa fest nu så ska jag ha kvar tankarna som ploppa för någon vecka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback