blod, svett, tårar, glädje och vilja.

St Anton var galet. Faktiskt. Grymmaste backarna, bästa åkningen i min historia. Alperna i högsta äran. Strålande sol VARJE dag förutom hemresedagen :)
Med lite för mycket party och nerkylning så reste jag hem igår med över 40 graders feber. Har nog aldrig mått så dåligt faksiskt.
Men man får väl säga att jag hade lite tur att det kom sista dan?
Massa crazy saker hände där nere. Nyårsafton var fan helt galet. Fattiga som vi va köpte vi inge biljetter men fan så kul vi hade. BUGGADE med skånigar fram till tolvslaget. Dansade på torget. Hur kul som helst. Sen funky chicken på det <3

Han i vit tröja(glaset och ciggen baklänges), hora (nä inte du), du gillar väl det här, engelsmännen, skåningarna, göteborgarna x2, Den där jävla uppförsbacken, (st)rårom, pucko här bor inte vi, fryst lasagne, osv tamara har listan.

Nu är jag iaf SJUKT sugen på att göra en säsong (någonstans) som skidskolelärare. Har lärt känna mina skidor och åker (om jag får säga det själv) galet. Utan att ramla en endaste gång.

Nu ska jag kurera mig HELT. Har gått ner till 38 grader nu. Och sen ska jag vara VIT hela vägen fram tills studentskivorna. Och träna ska jag göra. Inge mer alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback