st Anton i några bilder

Upp i luften, tidigt på morgonen. underbart.


Flyget, lagom pigga

ALPERNA!

Skulle egntligen fönat prallorna. -->motivet  :O

En av våra lyxiga middagar: fryst lasagne

Strålande sol varje dag <3


LIVING THE DREAAM    WooOOoHOOoo

Det var fint väder, men så fint var det faktiskt inte.

Bästa åkningen i mitt liv antar jag.

Tamara= STOLT

Nyår. Skåningarna, ROLIGASTE :P bugga fett

Du ser väl att det står 0.02 liter?

Årets första kyss går till tamara!

AHhahaha

på väg å bli sjuk. Syns fan.

Men hon körde på.

Flygplatsen hem, tjockt med folk

jag mådde inte så vidare bra..




Okej, dan innan en ganska fräsh bild. Mådde bra till en början. Grym åkning sista dan men mot slutet kändes det konstigt.



Och i gårkväll när jag kom hem. Varken ipren eller 1g alvedon tog ner min över 40 gradiga feber.
Måste nämna halsen, den värsta. uuuh.


Kommentarer
Postat av: Tamara

Tack för vääääärldens bästaste resa :D:D <3<3<3

2009-01-04 @ 16:58:40
Postat av: Els

HAHHA fan vad du ser ut på sista bilden! :d

2009-01-04 @ 19:14:34
Postat av: murr

tack själv darling!! <3



Och els. ja jag ser fan ut som ett monster!

2009-01-04 @ 23:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback