i dag har jag å tess gjort figurtårtor.

Min gris, mushen är på!

Min krokko kenneth

Tess kanin!

Kommentarer
Postat av: frida eriksoon

Hejsan,



Mitt namn är Frida. Den 18 dec ska vi ha en surprisefest för en 40-åring och är på jakt efter en tema-anpassad tårta.

Skulle vi kunna köpa en av dig? Eller vet du någon som vi kan beställa av?



Vi har inte fått in alla gästanmälningar ännu men det blir mellan 20-40 personer och temat är USA.



Ge mig gärna förslag på vad det kan kosta.



MVH Frida

[email protected]

2010-12-01 @ 11:18:10
Postat av: Frida Eriksson

Hejsan,



Mitt namn är Frida. Den 18 dec ska vi ha en surprisefest för en 40-åring och är på jakt efter en tema-anpassad tårta.

Skulle vi kunna köpa en av dig? Eller vet du någon som vi kan beställa av?



Vi har inte fått in alla gästanmälningar ännu men det blir mellan 20-40 personer och temat är USA.



Ge mig gärna förslag på vad det kan kosta.



MVH Frida

[email protected]

2010-12-01 @ 11:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback