Dagens hjälte: Sara e, för sällskap i matsalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YES! Nu är min praktikplats fixad iaf, otroligt att jag kom på att jag skulle ringa. Längtar faktikst. Ska vara på Handgjort Stockholm. Choklad och bröllopstårtor är vad som görs där. Och Självklart är det ju för att Jessica (varit med i årets konditor 2 gånger, kom tre en gång och hennes kollega 2:a) äger det som jag vill vara där. Det var hon som från början gjorde att jag ens valde den här linjen. Gulligaste tjejen. Oj vad jag grät när jag skulle lämna henne sista dan på praktiken, 8:an tror jag det var. Hoppas det blir kanon, och att jag inte gör bort mig..


Träna efter skolan, hämtade ut biljetterna, Nu är jag cptrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback