flötet ovan eller under


Kommentarer
Postat av: Maria

Svar; Tror du? Jag hoppas det iallafall, usch jag klarar inte av att tänka på det. Usch fy nej, jag vill ju självklart åka men det är bara så läskigt alltihopa :-b... Men varför hade du ångest då? Den där vanliga "fan jag orkar inte gå till jobbet-ångesten" eller "jag hatar dom som jobbar där så jag dör hellre-ångesten"? Hahaha!

Postat av: Maria

Svar; Tror du? Jag hoppas det iallafall, usch jag klarar inte av att tänka på det. Usch fy nej, jag vill ju självklart åka men det är bara så läskigt alltihopa :-b... Men varför hade du ångest då? Den där vanliga "fan jag orkar inte gå till jobbet-ångesten" eller "jag hatar dom som jobbar där så jag dör hellre-ångesten"? Hahaha!

2009-02-17 @ 18:27:39
URL: http://mariasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback