Bytt till ett par större, kanske för stora, jag blir galen, vill behålla


Kommentarer
Postat av: Kaj

OH! Dem är ju såååå fina! Jag har köpt mig ett par lila :) Spar dem! Köp sån där party shoes grej och ha nere vid trampdynan så kommer dem nog passa! :D puss! Saknar dig!

Postat av: maria

Jaa jag vet, älskar dom! Tänkte verkligen köpa de orangea först men sen så kom jag på att de skulle hålla max en halv kväll.. Men jag har lagt i sula å skit men de glappar typ ändå. Jag vill ju verkligen ha dom! hahah

Ja, saknar dig med, allihopa! Tycker barbrogrejjen låter finfint;D ta en girlsnight :)

Pussupusss

2009-02-11 @ 22:12:26
Postat av: MPO

ha ha,.sådanna har kaj :P

2009-02-12 @ 19:39:49
URL: http://maoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback