weho

Det är stört hur länge sen jag blogga. Men som alla redan vet vid det här laget så bor jag inte hemma längre. Jag älskar min lägenhet, den är fukkin perfekt. Har inte riktigt hunnit känna hur det är att vara sådär ensam än som alla frågar om. Känns som alltid ngn är här?
jag älskar snön, och mitt sug på skidor är enormt. Vet inte vad jag ska göra.
Men snart är det iaf lite julledigt för mig. Ska bli underbart eftersom jag inte vart ledig alls sen ngn vecka efter studenten. Hem till landet och boa in mig i mitt gamla rum, kolla på granen, äta massa god mat, leka i snön och mysa med familjen. Längtar.
Nu ska jag hoppa in i min SUGIGA dusch eftersom det inte finns ngt tryck alls i den. Så på jullovet ska jag duscha gärnet hemma också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback