update ...

Dålig update av mig. Men det har varit mys kvällar hit och dit. Sista dagen på praktikten igår också :( Så jävla söta, fick blommor av mig och jag fick tårta, samt en presentkasse med Amarone vin, påskägg med miljoner praliner, två skitfina chokladkakor och chokladdoppade jordnötter. Så jävla fina tjejer.
Vi sa typ hej då till varandra i en kvart. Sen precis innan jag stängde dörren bakom mig så sa jag "vänta, en sista. kakan..." också kärde vi helt galet tre starka hoppande KAKAN KAKANSSON. Det var moment det.


Sen direkt ivåg på visning i vh, mycket söt liten lägenhet. Men det får vänta en stund.
Sen pang på grillkväll (utan grill för mig) med massvis av bara tjejer. Skitmysigt, satt uppe halva natten, garva och kolla på "best of tobbe" från köping. Sen dela hela natten med tamara i hennes 90-säng, coolt hur litet man kan sova ;)
Nä, hittills sjukt bra lov. Har dock inga planer för kvällen?

Sen roligt roligt. Han som köpte min epa har tydligen hittat mig på bilddagboken! Kul att se att den lever än.. Saknar ju min lilla bästa epa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback