motoboy-hero

Ännu en myshelg.
Grilla på fredagen med mina babes plus deras karlar, käka ute och allt var så sommrigt. Glodde så ska det låta med MUMSIG cheesecake ;D

Har kommit på nu att jag ska bli tillsammans med en norrlänning. De säger de tillochmed på prakitken: du föddes i fel stad.
Jag tror lite på det. En Marckus eller en brolle? Yeepp.
"haru inte två skotrar på går´n äru fan BÖG"

Jobbet igår var så segt med tanke på vilket väder som väntade på mig. När jag var "klar" tryckte jag ut 2,5 kg marsipankycklingar innan jag skulle gå hem. Men men. Körde galet hem, turbospeeda in i dusch och svängde om ut på stan. Så jävla underbart i huvudstaden men sjuukt med folk. Jag och Filippa satt och drack öl sen vin på medis i några timmar. <3

Nu har jag äntligen sovit igen mig efter mina missade timmar i onsdags.

I morgon blir det praktiik igen, och jag tycker inte ens att det känns jobbigt? Det är fan sjukt. Kan man trivas så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback