kakan kakansson

Vet inte varför men just nu är jag bara galet glad? Antar att det är vädret faktiskt.
Ute i går, sov tre timmar sen vidare mot praktiken. Jobba över ända till sex. Jag är så stencool. FATTA.
Mango hade ju kunnat varit bättre men jag tyckte vi hade våra stunder med "din lilla jävel, kom hit" osv. Trevlig efterferre också ;) Luktar så sjukt gott under mina armar, och den här gången är jag faktiskt inte ironisk. Goa, underbara doft, älskar din deo vafan.
Jag känner mig knappt trött, helt speedad. Men jag måste gå och sova typ nu. Fast helst av allt skulle jag vilja köra på igen, pratyy. Men icke.

K A K A N   K A K A N S S O N
Jävlar vad den sätter sig på huvet.

Varit i hallen också och fixat biljetter till frisörerna, duktiga mig.
Juste, hade mycket trevligt i tisdags också, fika och sen häng i kungsan. VÅÅÅÅÅÅRR!

Undra om det var ngt mer jag skulle skriva?
Andvände ballerina också. Och sen allt flyter påå.

Kommentarer
Postat av: Tamara

hahaha du din lilla jävel (djävul) kom hit!!

2009-04-06 @ 11:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback