fatastic

Vakna 06:15 i morse, upp frulle sen en långprommis med mamma. Åkte sen till skärholmen när de öppna kl11. Såg två bilar krocka, HAHA loosers.
Handlat galet mycket, havererat kontot. Studenklänning, sandaler (skitsnygga och dyra med nitar) kofta, jeanslegg osv.
Sen bjöd vi Nina, Janni och Jonas på middag så snabbt hem och toklaga. Gjorde Jennisn berömda cheesecake med MYCKET freestyling. HAHA men det sluta nog rätt bra.
Så nu är jag så mätt så jag är spyfärdig och skittrött och har ingen stor lust alls att gå upp fem i morgon. BUT I´m gonna do it! Och sen tror jag att jag ska dra vidare och vara en Karlsson på taket ;D

Kommentarer
Postat av: els

jag gjorde också den berömda tårtan i fredags, ha :D

2009-04-12 @ 18:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback