har även varit på introduktionsmöte i dag på sats

I gårkväll var det mysigt. Jag och Fimpen började hemma hos henne med massa rödvin. Sen åkte vi till gamla stan och satte oss på After. Mörka, kalla, blåsiga stan och där satt vi på en uteservering med filt och värmelampa och drack vin. Så himla mysig och rebelliskt(?) på en söndag. Snacka en jävla massa skit. Slutade med donken och sen en skön sömn i Filippas säng med en mjaouandes simaes som man ville skjuta emellanåt.

Sen i dag har vi varit i stan, shoppat lite och letat förklädnader tills på onsdag. Filippa kommer vara sexigast, det är jag övertygad om. Själv har jag hållt på hela kvällen och letat, och har funnit svaret på hur jag ska se ut. Känns bra.

I morgon blir det jobb några timmar på Västra, ska bli kul, det var länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback