london

Tjohoo! nu sitter jag pa ett cafe vid picadillys cirkustunnelbanan.
Det gar bra pa praktiken, de ar snalla och trevliga men min engelska hade ju kunnat vara battre. Skyskrapan ar grym, asfrascht konditori men litet, fyllt med folk. Och sortimentet ar helt annorulnda! Det gar fan inte jamfora. jag har bara tva saker att saga om deras varaor> SOCKER och SMOR! Och snala finns inte i deras varld. Skitcoolt, ascoola saker de gor. Och gradde anvander de typ ingeting av! Nar de ska ha gradde sa handvispar de det! Vart bageri skulle ju aldrig klara sig utan graddmaskin i sverige.

Men det ar coolt att vara har. Sitte pa morrgonen ensam pa tunnelbanan bland alla manniskor, det ar ratt cool kansla faktiskt, Vuxen kansla.
Men MATEN? fy fabian. Fan vad jag langtar efter sallad. Det finns inget utan droppande fett eller flotyr, Men jag har lite morotter och tomater pa rummet. 

Gud vad skont det var med lite svenska nu.. puh

kanns som jag varit har i typ evigheter, och det ar bara typ tre dar? haha men det kommer sakert ga fort. Sepciellt eftersom Theres och jag ska byta praktikplats efter halva tiden, bara for att se sa mycket som mojligt. 

Och roligaste ar  att de kallar mig Mariah! like carey. Men pa andra stallet kanske jag ska saga att de ska kalla mig Mary <) hahah

Okej, har kommer en liten kalrkesforklaring till mina friends! JAG SAKNAR ER SOM FAN. Men frisortjejerna och Theres fungerar bra men anda...

na nu maste jag tillbaka till theres och hotellet och sa ska vi forsoka fa i oss nagon go mat..

Forresten allt ar fan svindyrt!

PUSSPUSSS fran eran MARIAH!!!! <3

Kommentarer
Postat av: MPO

Härligt murr..Ta vara på tiden!! :)



<3<3<3 Du rockar!

Postat av: Kajsa

Kom på en liten sång till dig här i min övertrötta ensamhet. Njut ;) jag kan sjunga den sen när du kommer hem hahahah



you're my sunshine

and you're all mine

take care and shake some ass

but not to the music "jazz"

I miss youuuuuu!

we all doooo!

tralalalalalalalaaaaa

jag gillar'ej mariaaaa(aaah)



(de rimma i min hjärna iallafall) puss på dig, saknar dig som du förstod ;)

2008-11-05 @ 22:40:19
Postat av: emma

hoppas du har det bra älskling, vi hejjar på dig, du är gryyym! :D<333

2008-11-05 @ 23:15:57
URL: http://ohbaby.blogg.se/
Postat av: sofia syster

åh söta vänner du har :)

Jag saknar dig också, jag har ingen att dansa med på kvällarna innan vi ska sova. <3<3

2008-11-06 @ 12:54:38
Postat av: lolwlow

Hola babe!

Hoppas du mår prima och har skoj :)

Måste nog träna upp min engelska annars kommer du klå mig i det när du kommer hem again. :O



Va rädd om dig babe :) PUSSIS



ps Herrkalvin hälsar ;)

2008-11-06 @ 16:39:47
Postat av: T

HOPPAS DU HAR DE GRYMT MURRE :D Saknar dig!!! Har nedräkning här hemmaaaaa!!!!



<3

2008-11-10 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback