lite bilder

The Gerkin

Piccadilly cirkus at night

iNGER MED SIN KARTA!!

Skönt att slippa Londons underground. Hejja sveriges sunnelbanor..

Theres tog sönder den enda skeden. Spynudlar

Fredagsmorgon 06:45. Sjuukt glada

Big mamas verk

En glad fredagskväll

på puben där james Dj:a

haha



ett tag ville jag rymma från alla människor, tack å lov för lanadet

vår högklassiga korridor/hotell/kasse

tjejkväll

jag ligger och ritar i min loggbok, sjunger muffinslåten

Camden <3

Vårt sjuka restaurangbesök <3 med äcklig mat

emma cut my hair, twice!


Benny å Emma

Mina magic cakes

Curley Whirley, vet inte hur många jag gjort..

Måla gingerbreadmans

jag å papps på vandring

themsen, Big ben, london eye

wooooooopii

snögubbe

pappa  i London <3<3<3

Utgång, allihopa plus pappa. Förkrök, här på killarnas toa.

in action

fattar inte att jag kunde vinna över johan? ÄGDA av murre

james, emma, kalle, benite, andy, jag johan, theres!!

Tvätt

Först kastar jag iväg min flaska. Sen räkar jag tappa min hummus när jag skulle skrika DAMIAAN. rakt ner på flaskan. coolt.

Me and Emma at Notting Hill

Jo men det var stort

Lady with the baby.. ! 

Förstår inte det STORA!? slängde halva..

Jag och benny på en dubbledäckis

korridorhäng as usual <3

Dekorera en tårta åt tjejerna

Johan decka faksitk i vår hall, HAHA

gruppis i hissen


Ska bli kul å se alla andras miljoner bilder också..
Aja det har vart sjukt kul iaf. Trots att jag längta hem sjukt emellanåt. Men jag hade INTE velat vara utan den här resan. Superduperkul (benites dröm) !!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback