home sweeeeet home

Jag kan inte riktigt fatta att jag är hemma än. I morse när jag vakna så såg jag framför mig det sunkiga hotellrummet. Men icke! Mitt underbara rum. Och hur underbart var det inte att sova i sin säng efter tre veckors hotellsunksäng.

Hahah märker nu att jag vant mig vid att inte använda Å Ö Ä på tangenterna! haha

Flygturen hem i går var typ hemsk! Svavade ovanför arlanda i evigheter men arlanda var typ avstängt pga snön. Så vi fick "nödlanda" i Skavsta. Satt där i en och en halv timme. Tankade planet och åkte tillbaka till arlanda. Sen blev det fel på rullbandet så vi fick vänta evigheter igen på vår packning. Vart helt tokig. Så summa kardemumma blev vi 4 h försenade. Familjen satt på alranda i 5 timmar och vänta. Och mormor och morfar som hade lagat en välkomstmiddag som stod redo... Men den blev ju inställd. Ursch Jävla skitflyg.
Men vad skönt det är men Sverige ändå.

Men fan vad jag ändå kommer skana London., Inte praktiken men alla grymma människor! Vårt hotellsnack varje kväll. Benite och Emma. Marknader, frisörFOLK-häng på pub, vår bowling. Andy. Jaa massa. <3

Har tagit 800 bilder så en del kommer väl upp. ååh Lodon, jag saknar nog redan!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback