update

Okej, Primark idag. HERREGUD.
Det var varre en de varsta julshoppingarnapanikerna jag varit med om. SAAA mycket folk. Efter den lilla trippen ville jag bara satta mig hemma i skogen, isolerad fran allt som har med manniskor att gora. Jag blev faktiskt less pa lonodon dar ett tag. Men men. Ingen utgang i dag, eftersom vi var pa ett hak i gar. Skitkul faktiskt. Blev bjudna pa allt av frisorernas handledare, asskona. Men jag skulle viljat ga ut nu med. Men vi ska ha lite tjejkvall. I morgon blir det marknad pa Camden. Och nasta sondag blir det typ bowling med frisoreganget fran salongen.

Okej, bigmama ar en brud som sager till mig HELA tiden. Hon ger mig inget eget ansvar och jag far typ inte ta nagra egna beslut. Men nu i fredags blev det liiiite battre. Men hon far mig typ att kanna mig reatard. Och jag ar faktiskt inte dum i huvet. JAG VET nar glasyren ar for hard, JA DA satter man den i micron. Ocksa upprepar hon allt om och om igen och sager aldrig att nagot ar bra, utan hackar alltid. nagon dag smaller det. Hon gar inte bara pa mina nerver, hon HOPPAR.

Och sen malin> hah vi skrev en lapp till stadarna att de skulle tvatta varan vattenkokare eftersom den var nasty! sa det hade de gjort. Men om du vore boss sa lovar jag att standaren vore mycket hogre < )

Nej tur att det finns helger. Sa kuul. Skulle ju blivit klippta i dag men de hade for mycket att gora. Sa det blir typ pa mondag.

Och annu en gang sa
MIN VANNER <3 <3

Men pa torsdag kommer pappsen ner, fasen vad jag langtar. Traffa pappa i stora London.

Juste PRIMARK, jag har nog inte varit med om billigare. kopte ett par lackra jenasshorts som ar hoga i modjan for 7 pund, och massa coola trosor for typ 1 pund. Vill kopa med mig hela affaren. Och pappa om du laser det har. TA MED DIG DEN STORSTA RESVASKAN DU KAN HITTA SA JAG KAN DUMPA GREJJER!

Kommentarer
Postat av: Els

Woho! ♥

2008-11-09 @ 11:01:41
Postat av: MPO

Haha ;P Thats right..

Men va fan på mitt hotell gnällde en tant på städningen,,hon fick en frinatt..+ HALVA vistelsen betal..!! De är mycket..:P



Men hoppas du hare bra murr..De är ju värsta ögonblicket i ditt liv nu jöö ;P de här kommer du inte få göra om (A)

LOVE YOU <3

Postat av: murreeee

LOVE YOU GIIIRRRLS!!!!!

2008-11-12 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback