Jag <3 mina vänner

Okej, ett sista inlägg innan London. Jag är lugn, inte en ända fjäril faktiskt. Jag sköter mig bra. Har packat allt och nu är det bara duschen som är kvar.
Fasen vad jag kommer sakna mina vänner! ;( Jag kommer längta ihjäl mig typ. Och la famillia! Men jag är stor nu, jag ska klara sånt här.
Aja hej och hå, nästa gång jag skriver sitter jag väl någonstans i centrala London. Det är sinnessjukt. ha, jag tror inte jag fattat än att jag ska resa?


P U S S    F R Å N   B O N D - M U R R E   S O M  S K A   P Å   Ä V E N T Y R  ! ! 

Kommentarer
Postat av: lillasyster fia

saknaaar dig redan, hoppas resan gick bra!

Jag älskar dig stora murre syster, Lycka till! <3

2008-11-02 @ 14:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback