huhhuhhhhh

Var pa nattklubb i gar med pappa (sjuuukt kul). Javla massa jager och smirnoff. Jag och Johan var kvar till morgontimmarna, de andra ar sa javla lama. Men de var kuul. I gar pa dan tog jag pappa till camden town, jag alskar camden.
I dag har vi bowlat(ocksa sjuukt kul) alllihopa och tva av frisorernas handledare som bjuder oss HELA tiden. Sen Tog den ena oss till Convert Garden, kollade lite. Bjod oss pa mat. Gick runt vid piccadilly cirkus, var inne en stund pa portrait museum. Coolt.
Nu ar jag galet trott, har inte sovit mycket. EN vecka kvar. Det kommer ga fort. Men herre min gud vad jag langtar hem emellenat. Som igar nar jag prata med min kara van. Min partymake up dog..

Och juste, jag har inte pluggat ett skit. Far ont i magen varje gang jag tanker pa skolan. Ursch, nagot jag inte vill tillbaka till. Hatar skolan.

Aja ska val dra mig och sova, om jag ska orka praktisera i morgon.

Fan vilken hemlangtan jag har just nu, det ar galet. Just nar pappa lamnat mig. MEN en vecka. Det gar snabbt, det gor det. Visst!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback