ALSKLINGAR NI AR SOM KOMMETERAT

Okej, 8 min kvar..
Sitter inte alls sa langt fran hotellet, men dubbelt sa dyrt.
Tankte skriva om hotellet, okej det sucks. Vaggarna och fonstrerna ar inte det minsta isolerade, sa man hor allt fran gatorna och de i korridoren, folk som lar i dorrar. Var vattenkran droppar konstant! Varan vattenkokare var det stora svarta mogelflackar i! Ocksa stadar de som om de vore invalida. Men men.

Och juste, BIG MAMA tar kol pa mig. Subba kanner jag. Och en kvart rast om dan..  min svank tar ocksa koool pa mig. Undrar om det ar sangen? Aja men vi kor pa. I morgon ar det ANTLIGEN FREDAAAG! och pa lordag ska frisorerna frisera oss pa salongen :D aja nu ar det slut
pusso kram!1

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Underbart att få höra din röst idag! Vill läsa om din fight så hoppas du skriver de innan jag åker imorgon... ;) <3

2008-11-07 @ 23:21:57
Postat av: MPO

Murr, klaga till personalen om städig, på allt..Då får du ersättning om dem är seriösa ;) Oftast ifall ;P



MOhaha

Postat av: Pappa

Gomorron gumman,klockan är 9 53 på morgon,jag sitter och betalar räkningar samt kollar på din blogg från min lilla dator,vädret här är ruggigt och disigt, men chivas sitter bredvid & värmer,vi drar på båt mässan i eftermiddag Hej sveis.

2008-11-08 @ 09:58:48
Postat av: Lowlow

Heyyyy murrkurr!

how big mamma? ska jag ta ett snack med henne?

PUSSiluss take care :)

2008-11-08 @ 14:05:27
Postat av: jenss

en vecka, min lilla partypingla! två to go...jag älskar dig :) <3

2008-11-09 @ 23:07:32
Postat av: Murr

LoWWis!!

Skores sig bra nu, annarss skulle jag hotat med att min friend Lowlow from SWEDEN kommer och slar ner henne :) haha ha det bast, pusspusss!!!

2008-11-12 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback