A WINNERS DAY

Okej, sista dagen pa praktiken i dag pa the GERKIN. Kommer sakna dem faktiskt. Men nu blir det ett annat stalle. Theres sager att det ar skitbra.

Langtar som fan tills i morgon, da kommer PAPPSEN!

Juste, vi kaka pa China Town, en restaurang precis vid hotellet for tre dar sen. Det var sjukt kul. Men skitacklig mat. Det kostade svindyrt,50:- ocksa foroskte vi sno deras kinapinnar, de var skitsnygga! Men den supersura kinesbitchen som var torrare an maten kom pa oss och vi lamna tillbaka dom. Men fasen va vi garva. Jag tror faktiskt vi ar portade dar..

Och alla mina friends, ni ar sa sota. Det ar er jag sakanar mest(okej du ocksa FIA). Men jag borjar trivas bra har i London. Ar sa inne i rutinerna nu.

Och mormor och morfar <3

Vill lagga upp lite bilder, men tar allt sen!
Kommer bomba bildagboken.
Och juste, fan vad jag saknar min BIL. Jag vill AKA BIL!

jaja, puss pa er allihopa som laser! <333

Kommentarer
Postat av: Jenns

Och snart e du hemma :D Wiiiiiiie =D PUSSSS <3<3

2008-11-14 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback