tjollahopp, inte av dig ju,

Jag förstår inte hur jag kan vart så trött i dag när jag sov framför tv:n i går och sen 8½ timmar efter det ? Somnade på tåget och halva engelskalektionen. Jag som brukar bli pigg på våren? Men ok.. vår depression kanske. näää
Efterskolan hängede jag i stan men Emma en stund. Sen när hon drog, så skulle jag på toa i gallerian.  10 jävla kronor!! Fattr ni? Bara för å gå på shoo. Så jag sket i det (höhö). Och tur som bara den var det, för jag valde då att gå till NK på deras toa. Och dra mig baklänges, tror ni inte att jag får syn på min söta lilla mormor i enrtén!? Ååh vad glad jag blev <3 Så vi strosa runt lite tills mitt tåg gick.
Seb handla jag mat med mammsen. Hon fyller ju år i morgon, så vi har laddat upp med smörgåstårta och vanlig tårta ;D (gjort själva förstås).
Sen övrig tid (typ en timma) har jag försökt plugga på mitt kaffebrödsprov som är i morgon. Gaah. Men okej, det får gå som det går.
Förresten gjordejag världens jävla reafynd i dag, fy fasen. Vilken bra dag det ändå varit i dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback