till och med i helvetet

Fy vilka travel-erfarentheter jag fick i dag. Ett par som var skyhöga på bussen (ersättningsbussen mellan vh-skogås) försökte sälja skor för 500 spänn. Sen på tunnelbanan till stan, då sitter det en tant minst 80 bast å börjar skrika på några fjortisar. Sen börjar hon vandra fram å tillbaka i tåget å skriker, helt besatt om naturkafastorfer, guds tecken nästa vecka på tv och jordens undergång. Hon var så störd så jag blv rädd för henne. Hon var lång å tanig, helt likblek i ansiktet å grått stripigt hår.
Hon var värre än skärckfilmer. Jag tror att hon var besatt av någon ond demon typ. Om det var gud eller djävulen som skickat något på henne kan jag inte avgöra. Men hon babbla något om förbannelse över oss osv. Riktigt ruggig kärring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback