min dag i gåååår!

Så jävla skönt att jag fixa teorin i går, bästa presenten.
Hade ju sån jävla otur hela dan. Började ju morgonen med att ligga vaken i onödan, bajsnödig. Sen i bilen på väg till sandsborg kom jag på att jag glömde busskortet hemma OCH att jag skulle faktiskt fota mig för körkotet, utan att jag tvättat håret. Jag som ALDRIG hoppar över en dag annars att tvätta håret. Typiskt.
Sen ställde vi bilen vi sandsborg (mittemot globen), tar ersättningsbuss till Gullmars, och tunnelbanan mot city. Och i Skanstull kommer jag på att jag glömde passet i bildörren. KUL. Så det var bara å vända tillbaks. Sen letade vi efter en BH som vi skulle byta strl på i hela stan, slut.
Sen en sak till, när jag trodde det skulle vända. Då trampar jag på en platta som sitter löst. Och under den plattan är det tydligen vattensamling, så de flyger upp vatten på hela mitt ena ben, som en fontän. Lagom kul.
Så jag trodde ju att även provet skulle gå åt helvete, men där vända det.

Känns skönt att jag kan skryta med att jag klarade det på självaste dagen!!

Sen på kvällen kom Mormor och morfar, Jocke, jonas, Nina och Jani samt christer.
Jättetrevligt. Vi spela kubb xD Grillade och åt massa mat.

Fick finfina presenter. Två ölglas från Lasse Åberg samt bailys (kussarnas present). En GPS (vart lite hmmm först, men nu är jag glad över den. Assöt var den iaf, liten som en mobil med tutchscreen), guldalsband som matcha min porträttring, och en hink med tvättsaker till bilen och sen CD så jag kan dunka samtidigt (från farbror) Asgulligt. Sen fick jag äntligen min cat deluxe ;) osv

Kommentarer
Postat av: Mattisfelicia

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback