im an alien

Diska hela dagen i skolan åt 3:orna som har slutprov. Fick två biobiljetter och sen ska vi få en ledig dag, najs bajs. Sen kom pappa med corvtten och hämta mig i högdalen. Kan man få bättre skjuts hem? Går ju inte å jämföra med bussarna. HA Asskönt med cab nu när det är så varmt!

Sen fan asså, shieet jag sprang när jag kom hem. Ska kräva ett par nya löparskor av pappa eftersom mina andra är typ tre år gamla och helt slut.

I morgon är det bara en vecka kvar..  Tror jag ska sjukskriva mig i morgon. h e h e
Och fy, på lördag när jag ska jobba är det marknad i hela V-h centrum och chefen ska stå ute å baka muffins. Så jag kommer ju panika loss där inne, ensam i bageriet utan stöd..  gahhh


Kommentarer
Postat av: Josonja

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback