i walk my line

Jobbade, hade sjukt ont i halsen. Tänkte i gårkväll att jag skulle sova utan en "kvällsspray" men när jag vakna i morse var det som helvetet brutit loss. Endå  åkte vi ner till nynäs en sväng, käka på strandvägen, samt körde lite.
Nu känner jag mig helt borta.
Har ju varit jättetaggad med grilkväll osv jättelänge nu. Men kom på i går att jag har körlektion tidigt i morgon. Så jag får helt enkelt ta det lugnt i kväll. Bäst så.

R skrämde upp mig ordentligt på jobbet i dag. Ska ju jobba på fredag också. Då ska jag göra 3 bröllopstårtor!  Alltså tre olika bröllop. Och till det ena är det till 140 pers! Den andra är väl bara 40 men endå! De ska ju vara klara innan ett. Men han ba: nejdå det klarar du, jag vet vad du kan. Så jag får väl lite på proffset. (mig själv kanske)
Sen ska jag ju göra ännu en, till typ 40 pers. Så heldag kan man ju säga. Men jag får ju dubbelt upp i cashen ;)
Alla andra på jobbet är lediga, så jag ska vara där sjäälv. Ansvar Maria. Men jag har ju support om jag vill så att säga.

Nu ska jag börja bli nervös också. Min mentala kapacitet kommer vara sprängfull i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback