dumma dig

I går när jag var i stan köpte jag en klänning på hm till mamma (vågat). Sen åkte jag och mamma senare på eftermiddagen till handen. Och då när vi gåår in på hm där, så rusar hon fram just till den klänningen och testar den. Men jag tänkte att jag inte skulle säga ngt. Men då visade det sog att de inte hade hennes strl i handen. Och då fick ju jag fram att jag hade köpt fel strl. Så i dag har jag nog varit inne på alla hm i hela city+globen för att leta efter den jävla utsålda klänningen. Och sista hm i gallerian, där fan fanns den. Tack Emma för stödet.
Men mamma blev ju glad, och det var huvudsaken :)

Nu har det varit lite kalas här. Ätit sjuukt med smarrig smörgåstårta, och vanlig. yumm

ÅÅåh i morse då vilken jävla morgon. Herrgud!! Panga med bussen, två skolor med ilamående barn, missa tåg, missa buss, missa gympa och kvar blev en stor fet trunk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback