break the ice

Det känns så skumt, allting har gått så fort.
Efter GC-PR tänkte jag, en månad maria. Sen är du 18.
Allting har gått så sjukt fort, och så mycket som har varit. Så jag har typ förträngt min dag. Alla (nästan) tankar har gått till funderingar om hur i helvete jag ska klara teorin osv.

Innan GC var jag så beredd att fylla 18. Men nu är jag så lam på det där så jag vill bara få det överstökat, ingen big deal lixom. Jag vill ju se det som något stort, men nu äh. Jag år så himla oförberedd. Kanske är lite tur att flickorna är i Götet nu i helgen så kanske jag kan "ladda om" till nästa helg. Folk börjar fråga vad jag önskar mig, och jag har inte ens tänkt tanken på vad jag önskar mig!? Har inte hunnit känns det som.
Men i övermorgon är det klart. Då är det dags för vuxenvärlden. Ansvar, maria.
image403

Kommentarer
Postat av: Pälsen

Visst blire ansvar, men förändringen är inte enorm direkt.. vi växer ju in i allting ;). Du kommer klara det galant

2008-05-15 @ 08:27:13
Postat av: Timkatinka

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback