what if god really was one of us

Första gången jag jobbat på "riktigt" på en helg? Men det känns bra, får ut mycket av en dag kan jag säga. Pratat om helgjobb varannan lördag eller kanske tillochmed varje lördag beroende på en annan person. Men det känns så jäkla skönt att de bara vill ha mig där överhuvud taget. Lönen går att diskutera, men jag gör det för att det är kul och för erfarenhet. Erfarenhet är viktigt! Tänk att mitt första bagerijobb är som konditor! happiness,

Nu håller jag på och bakar för fullt här hemma, beställt! Fick nyss en till beställning.. :)

I kväll blir det chill hemma eftersom jag inte är bjuden på partyt.. :( Hej då alla vänner ha så kul! Jag vill inte festa, ohnej.

Kommentarer
Postat av: Malin

Murre,ja håller med dej! Sitter hemma, dee är sååååååååååååå skönt..! slipper vi festa i dag då, lyllos oss, alltid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback