se upp i backen, 1000 hål i nacken

Vilken arbetsdag det var för mig idag. Men kul som vanligt. Fick även oväntat besök ;)
Jag känner mig faktiskt helt D.Ö.D i kroppen. Har inte sovit middag eller likande heller eftersom jag varit upptagen med packning (även hårinpackning tss).

Ska kolla på melodifestivalen. Trodde faktiskt inte jag skulle säga det själv, men jag håller lite på Amy Damy, låten funkar. Tror tyvärr att den övertippade-silikonkossan Charlotte komma ta hem skiten. Men det återstår att se. MIN vinnare kommer iaf vara BG ;) 

I gryningen i morgon blir det IDRE en hel vecka, hallelujah det tackar jag för. Blir ett litet datauppehåll.
Tycker bara sjukt synd om kissemissarna som måste leva ute en hel vecka :( Känns elakt mot gammelponkisen.

Men adjö, ses snart, om jag inte störtat in i en gran.

Kommentarer
Postat av: Rikardelsa

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback