glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad

Dålig uppdatering från min sida. Kan bero på körkortet kanske ;D
Så jävla skönt säger jag bara.
I går jobbade jag, sen körde Fia till Kaj, fota bal, osv. Sen var mormor o morfar på besök! Söta, de ville lämna en "grattis till körkortet"-peng. Så vi käka som bara den. Mormor hade gjort rabarberpaj! mmmm


Lätt finast! <3

Sen har det varit storbak för min del. Gjorde en hel del bröllopstårtor...
En av dem:


Sen igår, jag blev så jävla glad!!!
Då ringde det en kille som hade hittat min plånbok på någon busshållplats i farsta! Så efter jobbet i dag åkte jag ch Marita (känndes bra att ha någon med sig första gången till farsa) och hämtade den! Så häääärligt allt bara flyter på nu känns det som :) peppar
De hade tagit hundringen å biocheckarna men resten var orört! <3

I morgon blir det jobba igen, kunde inte vara ledig :( hade ju velat festa arlset av mig, men nej.
Det blir hard work.

Kommentarer
Postat av: Päls

Fia är vacker och dina tårtor är vackra!♥ 

2008-06-06 @ 18:06:21
Postat av: murran

men PUSS på dig! (K)

2008-06-06 @ 18:08:47
Postat av: Malin

FAN VAD GRYM DU ÄR MURRRRR

Postat av: Daniallotte

Lovely site keep it i will be back that you.

2010-04-16 @ 11:35:06
URL: http://daniallotte.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback