skylla sig själv

"Kvällen igår i Kungsträdgården var bland det värsta jag någonsin har varit med om.  Jag är van att bli igenkänd, varje dag blir jag det men inte i så stor omfattning som igår. Väl i Kungträdgården var det var proppfullt av människor som skrek "Blondinbella" "Blondinbella ditt jävla äckel" osv. Orden kom från alla håll och för första gången höll jag på att bryta ihop på en allmän plats. Jag har aldrig känt mig så rädd i hela mitt liv

Sedan kommer det, en glasflaska som kastas och missar mitt huvud med några centimeter. Jag ser mannen som jag är säker på kastade och han är helt förbannad och jag får tillslut en panikattack och tror att jag ska dö. Jag vet att det låter överdrivet, men får man en panikattack mitt bland tusentals människor och folk skriker sitt namn och folk "

Det här skrev blondinbella i sin blogg! haha Emma, vad var våran plan?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

har du sett att de står omd et på expressen.se också, haha jävla loser! :D

Postat av: Anonym

nää det måste jag fan ta å läsa! Fast jag läste nåt på hennes blogg om att hon själv hade ringt in å sagt det! haha änuu lossigare

2008-06-12 @ 17:56:35
Postat av: emma

hahahah! :D

2008-06-13 @ 12:41:05
Postat av: Olekaisa

Thanks, keep up the good work.

2009-07-20 @ 12:09:05
URL: http://olekaisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback