skitsnacka inpå natten

Har stått på enebybanan i flera timmar. Sjuukt kallt. Helt  genomfrusen. Men det var väl kul för pappa som fick köra. Vi stod å vänta på ett jävla släp, sist av alla när vi skulle hem, i 50 MINUTER! Det var mygg, matchen hade börjat och idioten som bodde ngn kilometer ifrån stod å gjorde mackor till sin unge ist för att bara snabbt skynda sig å lämna vagnen! Hallå, det var inte ens hans jävla släp. Fan vilken hemsk människa, jag är arg.

I morgon, så jäkla sköönt. Vi ska INTE måla. Bara rensa, packa ihop ställning osv. Kort dag troligtvis.

I går kom jag å Emma inte i säng förrens halv ett (!) det var så kul. Så mycket skitsnack. Jag skulle gå på toan, men jag kom inte längre än fram till dörren förrens vi börja prata om någon nytt. Så vi stod i dörröppningen i typ en kvart å babbla vidre. hehe det var kul. Fast den som läser måste tycka jag är en tönt.

Men faan, hade inte ryssarna kunnat vinna matchen? vavavava. Det hade varit mycket roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback