midsommar är bäst

Okej, midsommarafton var greaat! <3
Hur härligt som helst. Förutom att jag jagade mamma och föll (?) av någon konstig anledning (läs: alkohol) på stenplattorna och mördade mitt ben. Sen har jag träningsvärk också efter all dans! Fasen vad kul det var, och polackerna! haha
Sen måste dommaren på brännbollen varit hög eller nåt, för inte en chans att de vann, och inte med så mycket!
Dock fick jag bara iväg bollen en gång, men då kom jag inte ens till första konan innan jag låg på backen, mitt ben.
Men det var sjukt kul. Och jag fick med mig småtjejerna å hejja på herrgårn, så jävla söta.


Sen sjuka fyllevideos med jenn på toan ;)
Synd bara att kvällen sluta så tvärt, halv två redan. Men det var ju några tröga brudar och sen gjorde ju henke illa sig. Så stämmningen sjönk väl lite. Men jag och Jenn hade nog kuligast av alla där iaf. <3

I dag har pappa fyllt år också, så lite folk har varit här. trevligt.

I morgon är jag så sjukt sugen att åka till grönan. hm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback