att köra

Precis käkat, hur gott som helst.
Tror jag kom upp i runt 10 potatisar!? Färskpotatisar. mmm
Känner mig lite död. Ska gå å lägga mig i tid, för i morrn. Då blire tidigt som gäller.
Stora frågan är, vad ska jag måla i för kläder?

Förresten gick det bra att åka hem. Som tur är fick jag lite vägledning ;)
Känns bra att köra. Jag känner mig duktig när jag kör ut på motorvägen själv. Det känns stort, för mig. Att jag klarar mig i trafiken själv, trots att jag är färsking och otrygg som fan. Men det går, bara man inte grips av panik. Fan vad jag vill ha körvana i stan NU. Tänk om man kunde få det utan att öva. För det är heelt annorluda mot att köra ute på landsväg. Men jag tror faktiskt att det är bäst på något vis (trots att det är läskigt) att ut å öva själv. För då är det DINA beslut du tar. DU ska klara det själv.
Kännde det i dag, när jag körde fel. Körde av mot hammarbybacken, kom ut ur tunneln och svänger direkt höger ist för rakt fram. Och då kom jag på att jag kommer tillbaks in i tunneln igen in mot stan.
Först lite lätt panik, men sen wtf jag kan inte göra ngt nu, bara å köra. Och somtur var kunde jag börja svänga av mot Sickla och det kunde inte bli bättre.
Men jag kan säga, att det känndes stort, när jag satt där på parkeringen, själv, i min bil.


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, ja maria , men nu hittar du helt själv till sickla, det är ju bra! ;) <3

2008-06-16 @ 22:30:49
Postat av: Imretilda

Big tnks for interesting and useful site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback